10:07 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسهیلات کرونا

تلاش دولت برای جلوگیری از ایجاد مضیغه در حوزه‌های راهبردی
نماد برتر- رئیس جمهور پس از ارائه گزارش بانک مرکزی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید دارو، گفت: دولت با وجود همه تنگناها و فشارهای مختلفی که در شرایط کنونی وجود دارد، تلاش می کند که کشور در حوزه های راهبردی دچار مضیقه نشود.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
پرداخت کارت اعتباری به بیش از ۵ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، درباره اعطای تسهیلات به دارندگان سهام عدالت گفت: افرادی که از طریق بانک ملی یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند کارت اعتباری خود را فعال کنند که این کاربران بیش از ۵ میلیون حساب نزد بانک ملی دارند.
مهلت ثبت نام وام کرونا تمام شد
نماد برتر- مهلت ثبت نام وام کرونا که پیش از این تا ۵ مرداد تمدید شده بود، پایان یافت هرچند که به دلیل بروز مشکلاتی که برای ثبت نام برخی از متقاضیان ایجاد شده احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد.
آغاز اعطای تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ آسیب دیده از شیوع کرونا
نماد برتر- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز اعطای دوره سوم اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ با بیش از ۵۰ نیروی انسانی که دارای شرایط باشند، اعطا خواهد شد.
کرونا چگونه عکاسان را زمین‌گیر کرد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران از تعطیلی ۱۰۰ واحد عکاسی در پی شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد و گفت که این صنف هنوز کمکی از دولت دریافت نکرده است.
شرایط پرداخت وام کرونا به متقاضیان فاقد بیمه اعلام شد
نماد برتر- وزارت کار شیوه نامه پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کارهای فاقد بیمه را با هدف حفظ اشتغال فعالان اقتصادی و بنگاه‌هایی که فاقد پرونده بیمه ای یا کد کارگاهی در سازمان تامین اجتماعی هستند اما از شیوع کرونا به شدت آسیب دیده اند، اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد